De ce să particip?

AVANTAJ COMPETITIV

  • Predicție strategică
  • Unelte de management
  • Noțiuni de leadership
  • Ultimele curente organizaționale

Generația Z consumă mai mult din bugetul familiei decât părinții lor. Ei sunt piața business to client. Când vă vor păși pragul cu CV-ul în plic, o vor face din pasiune și respect pentru marca și activitatea organizației.

Cum îi tratați? Ca angajați? Clienți? Există o cale de mijloc? Concluziile unei analize fundamentată în peste 600 lucrări academice identifică ce definește

Generația Z, ce îi motivează, care le sunt nevoile primare și cum pot fi
exploatați.

“Avem un renume în piața globală, salariile noastre sunt competitive,
sediul nostru este atractiv… Tinerii angajați după un proces greu de
recrutare, pentru noi și pentru ei, pleacă în maxim 6 luni”

Manager multinațională IT

Beneficii și rezultate

CLARITATE ȘI PERSPECTIVE

  • Leadership, nu management
  • Brandingul organizației pentru obținerea celor mai buni angajați dintr-o piață în secetă
  • Arta adaptării

Nu există o formulă pentru viitor. Există, totuși, mecanisme într-o continuă dinamică ce pot fi anticipate și controlate. Adaptarea la cerințele viitoarei forțe de muncă depășește discuțiile despre salarii atractive și sedii decorate. Termeni precum “motivația intrinsecă” și “factori igienici” trebuie definiți și puși în balanță, confruntați apoi cu potențialele beneficii și iminentele costuri.
Cuvintele au un cost infim în comparație cu un salariu atractiv.

Cum tindem către leadership?

Branding – set de elemente care comunică esența organizației către segmentele de piață țintite. Leadership, perspective de creștere, stimulenți financiari și mediu atractiv sunt câteva elemente de brand pentru piața forței de muncă.

“Considerând ambiția și implicarea celor mai mulți dintre tinerii angajați, cred că următorii mei manageri vor sări o generație. Am încredere mai mare în elanul copiilor. Sunt mai performanți decât predecesorii lor, după ce depunem efortul să-i instruim”

Director multinațională cercetare de piață

Lector

VLAD STOICESCU
Lector Invitat

E-MBA | Strateg 15 ani de management și  consultanță în transporturi, logistică, real-estate, facility management, IT, business development și event management.

Cui i se adresează cursul?

AMBIȚIE ȘI EVOLUȚIE

  • Angajați care tind spre management
  • Manageri care tind spre directorat
  • Directori care tind spre antreprenoriat
  • Antreprenori care tind spre succes

Cursul este construit pentru profesioniștii care au ambiția de a-și depăși limitele.
Agenda cursului răspunde la întrebări importante pentru dinamica organizațională. Cei care participă la acest curs și-a pus deja aceste întrebări și caută soluții.
Piața forței de muncă a evoluat deja în direcții neprevăzute, în paralel cu piețele de desfacere pentru produse și servicii. Noțiunile ce urmează a fi dezbătute vin să atenueze impactul acestor schimbări.
Companiile și miliardarii din clasamentele Fortune 500 rezistau timp de decenii în vârful industriilor globale.  Astăzi, cele mai mari nume din economie pot dispărea din cauza unui Tweet. Adaptarea este vitală.

“Tinerii sunt într-o goană disperată după acumularea de experiență. Ne reorganizăm activitățile pe bază de proiect ca să îi putem păstra în
organizație fără să se plictisească. Îi motivează schimbarea.”

CEO transporturi – aviație

Agendă

Cine este Generația Z? Ce îi diferențiază de predecesorii lor? Ce spun
studiile academice despre ei? De ce există interes academic în această  generație? Cum se definește leadership-ul? De ce este important în mediul
profesional? Care sunt tacticile unui leader? Cum arată leader-ul generației Z în organizație? De ce este esențială restructurarea activității în proiecte? Cum se adaptează astăzi marii jucători din realestate și facility management pentru organizațiile de mâine? Ce legătură au acestea cu leadership-ul?

Cum transferăm calitățile organizației într-un set de valori pe care piața să-l accepte precum și-ar accepta cel mai bun prieten? Cum echilibrăm identitatea organizației într-o piață segmentată? Cum neadresăm clienților? Cum transferăm aceste elemente de marketing și comunicare în domeniul resurselor umane? De ce?

Cum răspunde organizația la cele mai recente și coerente cerințe ale piețelor de consum și resurse umane? Care sunt mecanismele și procesele unei organizații capabilă să anticipeze schimbări radicale?

Ce este CSR? De ce trebuie orientat CSR către comunitatea din jurul  organizației și nu către subiecte vagi sau generaliste?