Beneficii si rezultate

  • Acest curs este gândit ca o punte de legătură între specialiștii din Facility Management și beneficiarii serviciilor acestora. Ca urmare el se adresează atât specialiștilor dar și celor care, fără a avea o pregătire tehnică, au nevoie să interactioneze cu aceștia, în cadrul proiectelor din domeniul Property și Facility Managementului. Prin participarea la acest curs vă veți îmbunătăți competențele necesare gestionării sau recepției unui proiect, cum ar fi:
  • dezvoltarea strategiei de FM,
  • identificarea oportunităților pentru inovație,
  • abilitățile de negociere și comunicare,
  • gestionarea plângerilor în mod eficient,
  • întocmirea raportelor privind performanța instalatiilor și serviciilor prestate (SLA, KPI’s)
  • administrarea contractelor și a contractorilor,
  • managementul serviciilor de proiectare și execuție lucrări,
  • predarea și urmărirea funcționalității lucrărilor de construcții în perioada de acomodare.

Agenda cursului

– Importanța evaluării activităților și stabilirii priorităților;
– Riscurile legate de serviciile neconforme;
– Tehnici de măsurare a calității serviciilor;
– Analiza și interpretarea rezultatelor;
– Planul de acțiune și implementarea măsurilor;
– Studii de caz;
– Managementul contractelor începand de la negociere până la PVTRL;
– Coordonarea serviciilor de proiectare pentru lucrări noi în clădiri existente și în clădiri noi
– Planificarea în activitatea de construcție vs core business;
– Managementul execuției în constructii;
– Realizarea lucrărilor de amenajări interioare;
– Predarea și urmărirea funcționalității lucrărilor de construcții în perioada de acomodare.

Ce include taxa de participare

Taxa de participare: 650 lei
Early bird (înainte de 10 mai): 500 lei discount de 10% pentru grupuri de minim 3 persoane

Taxa de participare include dreptul de a participa la curs pentru o persoana, suportul de curs, servicii de catering pentru pauzele de cafea si de pranz, diploma de participare

Lectori

Adrian Bălașu
Lector
Expert şi consultant în domeniul serviciilor de FM cu peste 11 ani de experienţă în sfera furnizorilor de servicii. S-a implicat în promovarea domeniului de Facility Management prin cursuri, publicarea de articole şi prezentări susţinute în cadrul conferinţelor şi workshopurilor de profil. A realizat mai multe studii la nivel naţional privind industria de Facility Management şi satisfacţia clienţilor din acest domeniu.
Dan Șerban
Lector
Specializat în dezvoltarea proiectelor de construcţii, a fost implicat în construcţia şi dezvoltarea aeroporturilor Henri Coandă, Iaşi, Bacău, Cracovia şi a Liniei a 2-a de metrou din Varşovia, în calitate de Project Manager. A desfăşurat activităţi de dezvoltarea afacerilor pentru UTI Grup în Polonia şi România, în special pentru aeroporturi, metrou şi canale navigabile, în cadrul diviziei de Antrepriză Generală.