BENEFICII ȘI REZULTATE

Alinierea strategiei de FM cu strategia de  dezvoltare a activității principale (core business) reprezintă una dintre cele mai mari provocări pe care un manager de facilităti o are.  Pe parcursul acestui curs vă veți îmbunătăți competențele care au legătură cu partea financiară care ține de managerul de facilități: întocmire bugete, previziuni în bugetare, costuri fixe și variabile, cost savings versus cutting costs, valoare adăugată a FM-ului în termeni finaciari pentru produsul finit creat de core business.

Agenda cursului:

– Stabilirea unui înteles comun asupra unor termeni care au relevanță in partea financiară din FM. Desciere și exemple pentru fiecare termen și concept în parte.
– Execiții de bugetare și păstrarea standardului de calitate al serviciilor de FM chiar și în cazul unor reduceri de bugete.

CUI se ADRESEAZĂ acest curs?

– managerilor de facilităţi din corporații
– clienți ai prestatorilor de servicii

LECTOR

Duglas Papanicu
Lector
Specialist cu peste 20 de ani de experienţă în domeniul Facility Management, Membru activ în mai multe asociaţii de profil, cu o contribuţie determinantă în promovarea funcţiei de Manager de facilităţi, făcând parte din echipa care a reuşit să introducă această meserie în Clasificarea Ocupaţională din România (COR). Speaker, lector şi organizator de evenimente relevante în plan educaţional din industrie.